Handelsbetingelser

Vilkår og handelsbetingelser
Følgende generelle vilkår og handelsbetingelser vedrører salg af produkter på hjemmesiden www.nuuroo.dk, ejet af nuuroo a/s, Ferrarivej 12, DK-7100 Vejle, CVR 42000442. Anmodninger om oplysninger skal sendes til info@nuuroo.com

Bestilling
Når du har afgivet en ordre på vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en ordrebekræftelsen på den angivet e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. 

Betaling
Vi tager imod Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Anyday og MobilePay.  Der opkræves ingen kreditkortgebyrer af os. Bemærk venligst, at det ikke er muligt for os at opkræve et beløb højere end det, der er godkendt af dig. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når ordren afsendes.

Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem. Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.

Fragt og levering i Danmark
Vi leverer med GLS og tilbyder fri fragt på alle ordre over 400 DKK med levering til Danmark. Gælder dog ikke ved køb af gavekort. Ordrer under 400 DKK sendes med fragtpriser fra 49 DKK.
Vi giver mulighed for afhentning i pakkeshops eller levering til hjemmeadresse.
Bestiller du din ordre inden kl. 14.30 på hverdage, afsender vi samme dag. Efter afsendelsen tager det oftest mellem 1-2 hverdage, før pakken ankommer til udleveringsstedet. 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos nuuroo. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur hvis du fortryder en del af dit køb. Ligeledes får du heller ikke fragtomkostningerne og håndteringsgebyr retur hvis du vælger ikke at afhente din ordre. 

Returnering
Du skal betale porto og eventuelle andre udgifter forbundet med returnering.
Vi anbefaler, at du pakker dine returvarer sikkert ind i den originale emballage for at forhindre skader under transport. Skader påført under transport er dit ansvar.
Hvis varerne ikke modtages i original strand og emballage, vil vi lave et fradrag i refunderingen svarende til varernes fald i værdi. 

Returlabel kan købes her.

Ønsker du ikke at anvende et returlabel købt hos nuuroo, skal varene sendes til: 

nuuroo a/s
Ferrarivej 12, 1. sal
7100 Vejle
Danmark

Pakker skal sendes med omdeling til vores lager. Vi tager ikke imod pakker leveret til pakkeshops eller andet afhentningssted. Vi tager ikke imod pakker sendt med DAO.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, vil vi lave et fradrag i refunderingen svarende til varernes fald i værdi. Du må dermed bestemme varens art og egenskaber på samme måde, som du har mulighed for ude i en fysisk butik. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at varen vurderes til ikke, at kunde sælges til andre kunder og dermed kan vi ikke tilbagebetale noget.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig udover leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder, med omvendt bevisførelse de første 6 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger eller tilbydes gratis returfragt med forsikring. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af fejlen.

Persondatapolitik
Hos nuuroo A/S prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt. Følgende persondatapolitik fastlægger hvordan nuuroo A/S ("nuuroo" eller "vi") behandler dine personoplysninger på. I det følgende redegøres for, hvordan vi anvender de personlige oplysninger, som du efterlader og/eller afgiver, når du besøger vores hjemmeside. 

Når du besøger vores hjemmeside, indsamler vi automatisk data om dig og dit brug af vores hjemmeside. Den personlige data vi indsamler, kan eksempelvis være dit navn, din adresse, din mailadresse, telefonnummer, og information om dit køb og betalingsmetode. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos nuuroo A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
Vi samarbejder herudover med virksomheder som Klaviyo og Shopify, som udelukkende behandler oplysninger på vores vegne - og som ikke må bruge dem til eget formål. 

Den dataansvarlige på nuuroo.dk er:
nuuroo a/s
CVR-nr. 42000442
Ferrarivej 12, 1.
7100 Vejle

Du har ret til at på oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan eksempelvis være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personadata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nuuroo.com

Klageadgang
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Nævnenes Hus’ klageportal: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External.

EU-Kommissionen online klageportal kan også̊ anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr 
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse [info@nuuroo.com].

Fødevarestyrelsens Smiley: https://www.findsmiley.dk/995731